{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام عاف بزنم. حرفی درین بزنین زیر همین پست. پی هم

میخوام عاف بزنم. حرفی درین بزنین زیر همین پست. پی هم میبندم. 💔
دیدگاه ها (۲۳)

منم رفتم رو صبا 😂😂شدم نفر 52

https://wisgoon.com/fthyz1207تولدت مبارک. 💜🙃🐈🥂

از احساسات متنفرم اونا همیشه دردسرسازن همیشه آسیب میزنن، همی...

هومممممم خیلی دوستتون دارم

ʕ´•ᴥ•`ʔ خدافظـــــ ʕ´•ᴥ•`ʔ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط