{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی جوری که دختره گناه داشت ،😭💔

ولی جوری که دختره گناه داشت ،😭💔
دیدگاه ها (۰)

همه چی عادیع

وای این سریال خداست ،😭😭

به شدت پیشنهادیی ولی آخر سریال ناراحت کننده هست ،😭💔

🎅🏻🎅🏻

اسم سریال(کارما)❤(وای دختره چقدر گناه داره )😔😔😥😥

جوری که میثم و شیدا بی گناه بودن:)لایک =لایک فالو =فالو #کلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط