{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شهدا همیشه سزاوار احترام هستن .

شهدا همیشه سزاوار احترام هستن .
دیدگاه ها (۰)

قابل توجه کسانی که به هر بهانه ای روی صندلی سجده و روکوع نشس...

ایرانی ارتش ایران یعنی غیرت .@shohre8899

@shohre8899

@shohre8899

احترام بذار همیشه آفرین🤣🤦‍♀@TasacakBuDeniz

داداشی من همیشه هستن

احترام به خودم تا همیشه بالاتر از احساساتم میمونه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط