{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی میشد اگ اینقد بدشانس نبودم :)

دیدگاه ها (۱)

بخاطر کسی سیگاری شدم ک میگف بخاطر من نکش :)

ی روزی میگردی دنبالم :)

take a breath :)

...

اگه من نبودم چی میشد ؟ مثلاً اگه خدای نکرده چیزیم بشه که دیگ...

...

اگ دورم اینطوری نچرخید چی؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط