{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد و نفرین، دررررددد و نفرین.....

درد و نفرین، دررررددد و نفرین.....
دیدگاه ها (۳)

عشق؟ یاد چی میوفتم؟ زهرمار!

هعی، منم لباس السا تنم بود:)💔

سنگ، کاغذ، قیچی:)

اونی که میوفته تو اتاق منم🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

مگومیح مگومیح درد نفرین درد نفرین

بعد پاشو برو فیگورای توی مغازه رو ببین...درد و نفرین. درد و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط