{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا همه ی رنگ چشم ها قشنگن

واقعا همه ی رنگ چشم ها قشنگن
دیدگاه ها (۰)

خب باید حس گنگ بودن کنه😉

اخی حالا اشکالی نداره😔

جوننن

دِ این منم که 😔 دوستانی که نمی‌دونید ادای کی رو در میاره ادا...

نئوهو

همه ی موها قشنگن البته

همه قشنگن، ولی هر کس از چشم یکی❤️‍🩹🪽 .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط