{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاهکار بود خیلیی ناراحتم تموم شد

شاهکار بود خیلیی ناراحتم تموم شد
دیدگاه ها (۱۰)

درود توت فرنگیا من برگشتم پیشتون حالتون خوبه🤍✨

بچه ها اهنگش چی بود؟

الهییی بری زیر تریلیییییییییییییی

حاجی اینستا قطعه چندوقته ازشون خبریی نیست برن رومخمون

POV:وقتی بعد از مدت ها میای ویس و با این شاهکار مواجه میشیخ...

چرا این شاهکار به این زودی تموم شد(ToT)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط