{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی درک میکردن تا بگن چص ناله :)

کاشکی درک میکردن تا بگن چص ناله :)
دیدگاه ها (۲)

مودم یه جوریهک ب قول شایع میگهدلم ی شیش هفت ماه خواب میخواد ...

:) fuck

《》

هی بد بختی 🛐چص ناله 😅

بفرمائید چص ناله🗣هعبببب_یادش بخیر...🌚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط