{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دوسش دارم ولی اون دوس نداره دوسم داشته باشه:)

من دوسش دارم ولی اون دوس نداره دوسم داشته باشه:)
سريال #جنگل_آسفالت
دیدگاه ها (۱)

افسانه جون با اجازت😄فیلم#لونه_زنبوری

فیلم#دوران_عاشقی

ارشام و صحرا❤️سریال#قطب_شمال

"چطوری ولم کردی رفتی"سریال#افعی_تهران

مخاطبش رو دوست دارم ولی اون دوسم نداره :؛

new edit: اینو خیلی دوس دارم هرکی دوسش نداشته باشه...

من که کسیو ندارم دوسم داشته باشه ولی تو اگه داری دوسش داشته ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط