{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تامی اون وسط : آخه من چکارم!؟

تامی اون وسط : آخه من چکارم!؟
دیدگاه ها (۴)

واییی من چرا حواسم نبود صد تا شدیمممم

تادا

سعیدم جنی شد رفت😔

وقتی تو ماینکرافت اون رفیق لاشخورم زودتر از من میرسه بالا لو...

میم من چکارم

اخ من چکارم؟🤣😐

تامی وقتی چهره دریمو میبینه :من بهتون گفته بودم اون هاتههههه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط