{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر وقت لب دریا میرم با دردا میرم....

دیدگاه ها (۰)

عید نوروزمی... داغ سینه سوزمی...

توی ذهن منی ... همه‌جا هست یه چیزی ازت ....

بچه های مردم تو دانشگاه دارن هلاک میشن !!!

کسی که این عشق را در قلبش نگه داشته ... کسی که ......

#روسی #اهنگ #اهنگ_جدید #اهنگ_غمگین #روس #روسیه #لیریک

حق

حقققق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط