{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگو دوستم داری (:

نگو دوستم داری (:
دیدگاه ها (۳)

چقدر بهش میاد 😂😐

اشاره غیر مستقیم 😔🤭

بله بله درسته ✨

خیلی کیوته 💗

🍃 دیدی اومد، همون فرارینگو که دیگه، دوستم نداری...التماس دعا

دوستم داری؟ پس.....

تو دوستم داری؟ 🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط