{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من به غمگین ترین حالت ممکن شادم :)

من به غمگین ترین حالت ممکن شادم :)
(تو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن)!
دیدگاه ها (۱۰)

🖤🥀🚬

مواظب حرفاتون باشید بعضی وقتاحرفاتون تا صبح یه نفرو بیدار نگ...

🥀⚰💔

در خسته ترین حالت ممکن عکس گرفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط