{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😞

دیدگاه ها (۰)

کاش دلتنگ بشی، یادی کنی😔😔

خدایا دلتنگشم

چرا دولت نمی‌تواند کشور را از واردات غذا بی‌نیاز کند؟یاسر جب...

دردعشق خیلی سخت اس ...خداره شکر ما تاالآن عاشق نه شدیم 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط