{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچه اید خوش اید...

دیدگاه ها (۰)

بعضی کار ها شاید بخشیده شه...

ولی ط قول داده بودی...

ما که خار بودیم...

گف من یا الکل🙂🦋 ‌

😄 هرچه پیش آیو خوش آیدما که خندان می رویم...😄😄#احمد_اسماعیلی...

هر کی ماره دوست دارنه از من خوش بیما هرچه زودتر گونه من خوشح...

جانش خوش است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط