{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون پدصگی که گفته بی‌تی‌اس شیطان پرستن رو میخوام😑😠

اون پدصگی که گفته بی‌تی‌اس شیطان پرستن رو میخوام😑😠
دیدگاه ها (۸)

چی بگم.....

من همرو هستم فقط شهریوریم😕

تو بگو بهشت کودومه😔😕

ایران لعنتی ......

هی بچ بگو بی تی اس دهنت عادت کنه

فقط ارمی ها اون روی بی تی اس رو میبینن🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط