{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا درک میکنن:)

بعضیا درک میکنن:)
دیدگاه ها (۴)

امیدوارم....

بنده istj هستم...

مگه این همون پراید خودمون نیس؟...😂😂

من روبه کراشم تو خیالات..

فقط بعضیا درک میکنن.....

اینو فقط بعضیا درک میکنن...💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط