{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید اشتباهی حذفش کردم

دیدگاه ها (۱)

دازای .....

اخییییی چه کیوتههههه

اصلا به آخرش دقت نکنید ( ه هوا چه خوبه)

من عاشق همش اما باید تلاشم بیشتر بود چون کم بیاریم پارم

یعنیییییی چیز تو سروشششششغلط کردم حذفش کردم دیگه بهم کد نمید...

بمیرمممممممممم واسه دل جینممممممم (بچه ها ببخشید من اشتباهی ...

we were to close to the stars

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط