{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را از من جدا کردند هر بار با ترفندی

تو را از من جدا کردند هر بار با ترفندی
یکی با طعنه ی تلخی یکی با برق چاقویش

شما کدوم بیتشو بیشتر دوست داشتین؟؟
دیدگاه ها (۰)

ای آدم بنشین در کنج تنهایی خویشدلبسته نشو که دل بریدن سخت اس...

شنیده ام سراغی گرفته ای از مناما گمان نکنم از تو بر نمی آید....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط