{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر به پای تو ماندن

اگر به پای تو ماندن
تمامِ خطِ من است
خوشم که اهل گناهم،
نه اهل استغفار🌱

دیدگاه ها (۰)

پسرم ♥️

تو اصن همونی هستی که شهریار میگه:بدون وجودش شهر ارزش دیدن هم...

تمام روزای خوشم با تو بود فوتبال...⚽️✨️

تو گناهم باشی با جونم میدم تاوانشو💟

🛑 اهل کوفه مثل ما تو خیابون بودن ...پای کار امیرالمومنین بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط