{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخنی نیست 😐

سخنی نیست 😐
سکوتی میکنم بلندتر از فریاد 😂
دیدگاه ها (۱۰)

جررررررررررررر😂😂😂😂

اسم بچمو میزارم سوزومه 😂😂

چه قشنگ 🙂

گاهی یک نگاه، بلندتر از هزار اعتراف فریاد می‌زند...😃❤️#اسراف...

سکوتی میکنم سرشار از غم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط