{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیست بخدا نیست...

دیدگاه ها (۱)

کشنده ترین سم دنیا خاطراته .......

تا کی بگم درست میشه پس کی درس میشه؟..

ببین ک دل نمیکنم....

دلگیرم ازتموم دنیا

حاجی بخدا آسون نیست.......🥲🖤

وو مین و ووسوک

شاید باورت نشه ولی بخدا دست من نیست از همتون معذرت میخوام 💤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط