{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تایپ!؟😆

تایپ!؟😆
دیدگاه ها (۴۵)

اینستاگرام بی صدا بدترین ضرر هارو به ما میزنه...

خدایی عجب نسلی بودیم 🖤...

...🤦

کم تر از یک ماه دیگه تا این صحنه😂🤦

تایپ کردن با سیستم با میکروفن#تایپ#ورد#سیستم

تایپ خاصی داری ؟! نه بابا همچنان تایپ من😇

بیاین اینم تایپ همشون❣️شما هم تایپ کی بودید؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط