{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییی جر خوردمممممم

وایییی جر خوردمممممم
دیدگاه ها (۲۵)

منظورت چیه که دارم خودمو میگم 💅🏻🤭

مخاطب ؟دارهبچه ها این فیلم رو میشناسید یا دیدین؟!

بله دوستان...

اره بابا خیلی با هم خوب رفتار میکنیم

....

بعلههههههههههههاینم دوتا آرت شخمی از #کامادا_ایتسوکا سر اسلا...

تلب باذها ااژلدلیتپریتتلسلتلبعتلبتنرلنذرواییی جرررررررر خورد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط