{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس میکنم تو این ادیت ریدم😐

احساس میکنم تو این ادیت ریدم😐
دیدگاه ها (۲۳)

باز اومدم با یه جمله سنگین دیگه😎😂

به من مربوط نیست یه بنده خدایی درخواست کرده بود از اینا بزار...

ادیت خودم ،احساس میکنم ریدم...

ادیت خودم..خوبه؟احساس میکنم یکم ریدم..

احساس میکنم ریدم؟راستی بچه ها اینجا کسی اوسی اژدها نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط