{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد و نفرین 💔

درد و نفرین 💔
دیدگاه ها (۴)

سلاااامممم نیومدم بگم اومدم اومدم بگم میخام برم تا ۲۴ دی نمی...

سالااااااامممم من برگشتم 🥲 خوش برگشتمممم 🗿💗

گوگولی مگولی 😂🎀

حق🔫😔

مگومیح مگومیح درد نفرین درد نفرین

بعد پاشو برو فیگورای توی مغازه رو ببین...درد و نفرین. درد و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط