{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه برام مهم نیستی

دیگه برام مهم نیستی
حتی نمیخوام اسمت رو بشنوم
چون تو بد جوری بازیم دادی ..
دیدگاه ها (۳)

خبلی قشنگه این اهنگ

بچه ها بگید چی اومد براتون ؟

به نظرم یکی از جذاب ترین کارها دیدن غروب خورشی کنار دریا و خ...

بیبی دیدی دیگه برام مهم نیستی؟...

دیگه برام مهم نیستی و نمیشی...

دیگه برام مهم نیست کی میمونه، مهم تو بودی که نموندی :)❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط