{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غصه‌ی جدیدم:چشمای نامجون ضعیفه...🥺

غصه‌ی جدیدم:چشمای نامجون ضعیفه...🥺
دیدگاه ها (۵)

حق++++

🫀:

وقتی بنگتن حتی وسط کنفرانس خبریم نمیتونه جدی باشه😂

اوفففف....

خودااااااااااااااااشپسنسمیمثچیگز

یادمه چشمای تو پر درد و غصه بود...آهنگ دستای تو داریوش اقبال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط