{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش همه تو زندگیشون یه طهماسب داشتن...

دیدگاه ها (۰)

و گاهی تمام عمر هم برای دوست داشتنِ یک نفر کافی نیست.... دوس...

😔😔😔#ایرانم

#دلی #گوناگون #ویسگون #لری

کاش همه تو زندگیشون یکیو داشته باشن که اینجوری برا دیدنش ذوق...

دلی

دلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط