{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باز هم ادیت زدم:)

باز هم ادیت زدم:)
دیدگاه ها (۶)

بله هزینه کردیم موهاتو ببینیم مشکلیه؟😅😐

از تمیم قلب براتون آرزو می کنم برید کنسرت حامیم😅

ادیتم:)

ادیتم:)موقع درست کردنش بغضم گرفت💔😢🥀

براتون ادیت جدید زدم(ادیت خودم)

ادیت زدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط