{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به به از خداتم باشه منو داشته باشی 🗿😑

به به از خداتم باشه منو داشته باشی 🗿😑
دیدگاه ها (۲)

بچههه ها چرا عملش نکنیمم😭😭😭

خانمم دفترم به چوخ رفت چجوری بنوییسم

تموم شد میخرم

گنیا از خداتم باشه که موییچیرو بقلت میکنه 😏😏کاش منم بقل میکر...

فروغ من کپی کنید چون من گرار 800تایی شم من در اپرات پیچ

نمیخوای لبای منو ببوسی و منو مثل یک دریا نورد دوست داشته باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط