{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای انقدر حال کردم با این حرف سما واقعا هم همین بود 👌🤣♥️

وای انقدر حال کردم با این حرف سما واقعا هم همین بود 👌🤣♥️ البته که هیچکس به پای زینبم نمیرسه 🥲♥️🫂
#عشق_بی_حدومرز
دیدگاه ها (۵)

هممون دیدیم اینجا چقدر قلب زینب شکست نه ؟ 🥺#عشق_بی_حدومرز

فقط مشکل اینه که ایران نیستی 😔💔#عشق_بی_حدومرز

هعیی😂😂🤤🤤👌👌#عشق_بی_حدومرز

رفتی اگرچه وقت خداحافظی نبود 💔#عشق_بی_حدومرز

ریل ترین لیسا

واقعا که😒چه عشق مثلثی گمشووو بابا هیچکس جای لیا رو نمیگیره چ...

وای اینو یادتونه عاشق این ورژن بی پراشمونم که میرینن به سر ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط