{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندم💀

زندم💀
پشماتون ریخت؟
دیدگاه ها (۳۴)

انقد نگین نمیتونم بیام ویس چون بخاطر زیاد تو گوشی بودن چشمام...

ننه چقد لیساست

چنتا لیساااا

پروفایلو کردم این چون با این بیشتر فالوور جذب میکنم🥹

پشماتون ریخت؟میدونم منم خودم ریختم

بچه‌ها شما پشماتون نریخته من یه لحظه پرچم رو دیدم پشمام ریخت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط