{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افسردگی منو بد زد زمین:)😪

افسردگی منو بد زد زمین:)😪
دیدگاه ها (۰)

صد سالم جون بکنین بازم زیر مایین پس زور الکی نزن غارنشین🤷‍♀️...

مخاطب ندارم قشنگ بود گذاشتم🤷‍♀️👍

آدما ذاتشون کثیفه مث هوا تهران🤷‍♀️😔

I follow the kings👑

سلامم بچه ها رفتم تست افسردگی دادم الان این خوبه یا بد؟🧑‍🦲لی...

خیلی بد زد 🗿

خیلی بد زد فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط