{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی با این اهنگ ادم میتونه ساعت ها گریه و اروثینک کنه🙂

ولی با این اهنگ ادم میتونه ساعت ها گریه و اروثینک کنه🙂
دیدگاه ها (۱۴)

نه بابا کی گفته دارم از خنده پاره میشم...

جا موندن....

والا🤧

دا ری دا ری دا ری🤣🤣🤣

جوری که این اهنگ میتونه منو درک کنه🤌💔

ببین چطوری میتونه ولت کنه بره ولی ادم نامردیه خدا لعنتش کنه

ادم مگه میتونه یه تیکه از وجودشو فراموش کنه دلتنگتم زیااااد🥲...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط