{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی عاشق تو بودن برام برد بود🫂

ولی عاشق تو بودن برام برد بود🫂
دیدگاه ها (۰)

she'sback. . naz

"حمایت یادتون نره "٠٠NAZ SHOSHTARII

بد باختی پسر✌🏻

چیکار کردی باهام که حتی تو خوشی هامم غمگینم🖤🥀

عاشق این اهنگم💋مثل برد بود باختن قلبم به تو:)عشقممم این یوپ ...

دیر کردی نیمه ی عاشق ترم را باد برد..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط