{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بش‍ ‍بگو‍ ‍میخوایش‍!💍

بش‍ ‍بگو‍ ‍میخوایش‍!💍
-‌‍بش‍ ‍بگو‍ ‍دوسش‍ ‍داری‍!⁦🗝️⁩
-‌ ‍بش‍ ‍بگو‍ ‍دیوونشی‍!🎶
- ‍دنیآ‍ ‍ارزش‍ ‍پنهون‍ ‍کاریو‍ ‍نداره‍ . . .⁦🙂🌻💛
دیدگاه ها (۳)

٫ نیـاـذ بحہـ مࢪڱ ݦُطݪۼ๋

من تو همین زنده بودنم هزار بار مردم!

یه جایی هست که نه دیگه دوسش داری، نه میخوایش نه ازش متنفری، ...

یعنی تئودور احمقهههه احمق خو چرا نمیگی بش دوسش داری؟ اسم مان...

بفرس براش و بهش بگو چقدر دوسش داری 🥰❤️#عاشقانه_های_گلناز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط