{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زنده باد اون قطع ارتباطی که می ارزید../.

زنده باد اون قطع ارتباطی که می ارزید../.
دیدگاه ها (۰)

هرچیزی لیاقت میخواد.../...

ولی باز ببین...

می گذره و می فهمی که چقدر نمی ارزید..

از هیچ قطع ارتباطی پشیمون نیستم و نخواهم بود، درختی ک ریشه ا...

از هیچ قطع ارتباطی پشیمون نیستم و نخواهم بود، درختی ک ریشه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط