{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیونه یه جوری میخونه

اولش فک کردم زبونه فرانسه هس ، بعد دیدم ..
دیدگاه ها (۲)

افرین ..

این م که معصومه خانوم ه

این و دیگه همین یه ساعت پیش خوند خخ

فک کردم داره بی ال میخونه🗿💔

اولش فک کردم اعلامیه ترحیمه!😂😂😂

امشو یادم زفته ولی فک کنم یه جا اسمشو دیدم پیدا کردم مینویسم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط