{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

مهم نیست کجا هستی
یا داری چیکار میکنی
یا با کی هستی...

تو در همه ی حالت ها برای من عزیز ترینی
و دوستت خواهم داشت..
دیدگاه ها (۰)

:)

:)

:)

:)

اگه داری برای زنده موندن تلاش میکنی تو واقعا یه ادم شجاع هست...

جمله ی " الان چیکار کنم حالت خوب بشه؟ " از صد تا دوستت دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط