{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حکایت خیلی هاست...

حکایت خیلی هاست...
دیدگاه ها (۰)

🥀🖤

🖤🥀

خب خب خب داداش جونم علیرضا ببخشید من باید دیروز اینو میذاشتم...

👌🥀🖤

حکایت خیلی هاست!😔

حکایت خیلی از زخم خورده هاست...

چه بلاهایی که کسی که دوسش داری سر آدم میاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط