{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میتونستم اینو قبول کنم...

کاش میتونستم اینو قبول کنم...
دیدگاه ها (۰)

دیگه نمیتونم...

من از پشت گردن میشناسمشون

کسی میدونه این چیه این پیام برام تو ویسگون ومده

کار هر روزم.....

و کاش واقعا میتونستم اشتیاقم رو فقط وقف علایقم کنم نه از روی...

کاش میتونستم بهت بگم که چقدر عاشقتم و حاضرم خودمو فدات کنم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط