{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@xxx669

@xxx669
هی زیای من امیدوارم همدیگه رو ببینیم
دیدگاه ها (۳)

+دخترم؟ -بله مامان؟! +باز دیشب با موی خیس خوابیدی!!؟ -چطور؟ ...

حیح

ماهم دوست داره غروب خورشیدو:) از تو کوچمون گرفتم🤡

کوتاه بگم: عصبانیت رابطه ی مستقیمی با دلتنگی داره:)

هی هی سلامممماینم از ادیت جدید.. امیدوارم خوشتون بیادداگر خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط