{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس الان نمیدونم اینهمه داریم جنگ چی.

پس الان نمیدونم اینهمه داریم جنگ چی.
دیدگاه ها (۰)

یهو دیدی زدم و رفتم و بعد کف منی.🖕

اینجارو!:)

چطور اون حس قشنگ شد اینطوری تبدیل سر درد؟!

🙂💔

استری کیدز

آقای قالیباف،..    چرخه‌ی شوم «جنگ-مذاکره-آتش‌بس و سپس دوبار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط