{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سرنوشت را باید از سر نوشت . . .

سرنوشت را باید از سر نوشت . . .
دیدگاه ها (۲)

فول آلبوم اسیدی تا اخر ببین 😂

اینجا مثل اینکه شاعر زیاد اعصاب نداشته

باران همیشه هم زیبا نیست 🥀

چرا علی دایی رو میریزین تو سریال های تلویزیون سمه سممممم😂😂😂

اونجا ک شاعر میگه: کاش میشد سرنوشت خویش را، از سر نوشت، ک...

سرنوشت اسم مارا از کجا نوشت? 💯운명은 우리의 이름을 어디에 새겼을까?💯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط