{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اشتباه کردیم و تاوان دادنش دل مردگیست

اشتباه کردیم و تاوان دادنش دل مردگیست
روزهای بعد نادانی فقط افسردگیست
دیدگاه ها (۰)

افتادم تو مردمان کور

‌ساده دلانه گمان می‌کردمتو را در پشت سر رها خواهم کرد در چمد...

تاوان اشتباه شمارا مردم ایران پرداخت کردند آقای استاد دانشگا...

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

تا بوده همین بوده دل های شکسته تاوان زیادی دادن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط