{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه نفر هست که هنوزم منو دوست داره

دیدگاه ها (۰)

ابا صالح التماس دعا هر کجا رفتی

گفتی میای نیومدی

دلم جز هوایت هوایی ندارد

@negarii79 ...آدم وقتی ...

کاش هنوزم یه نفر بود...که میفهمید

تنها دلیلی که هنوزم عشق و دوست داشتن رو باور دارم بخاطر اینه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط