{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای روبی خیلی خوشگله ولی وقتی ستاره ی چشماش سیاه شد دارک

وای روبی خیلی خوشگله ولی وقتی ستاره ی چشماش سیاه شد دارک شد
دیدگاه ها (۰)

باورم نمیشه دیگه اینقدر این آهنگو تو تیک تاک و اینستا دیدم ح...

تو کامنتا بگید

ولی گوجو🛐

من نباید اشک تو چشمام حلقه میزد😢

منم ستاره ها رو دوست دارم بخاطر روبی🌟رنگ سیاه رو هم دوست دار...

رزی خوشگله ها ولی خیلی لباس سیاه نمیپوشه؟ (هیت هم نیست )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط