{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤌

🤌
دیدگاه ها (۰)

کاش ادم ها همه یکرنگ بودند ان وقت دنیا گلستان میشد .ولی ادم ...

تا وقتی هستم و هستی تا وقتی نفس دارم و نفس میکشمتا وقتی میدا...

🤲🙏

🙏

مهربونی لی لندییی😭😭😭❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط