{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....:(

....:(
دیدگاه ها (۳)

کسایی که منو خوب میشناسن میدونن استرس تو درس برای من معنی ند...

من برعکسم 🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️تو مجازی ارومم تو واقعیت انرژیم کو...

دلتون همیشه شاد

روش کراشممم🛐🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط